19 Haziran 2016 Pazar

O Hayat Benim 100. Bölüm Fragmanı 26 Haziran Seyret

o hayat benim 100.bölüm fragmanı Fox Tv ekranlarında yayınlanan o hayat benim konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle O Hayat Benim 100.Bölüm fragmanı izle Fox Tv 26 haziran pazar o hayat benim yeni Bölüm Fragmanı o hayat benim yeni bölümde neler yaşanacak? Bahar’ın kaçışı ve Efsun’la Arda’nın onu yalnız bırakmayışı, iki kız kardeşi hiç olmadığı kadar yakınlaştırmaktadır. Herkes adına büyük fedakârlıklar gerektirir bu yolculuk... Ömer, Bahar’ı yirmi dört saat içinde yakalamak konusunda son derece kararlıdır. Ateş de peşindeki Ömer’i atlatıp Bahar’a kavuşabilmek için gözünü karartacaktır. Bahar’ın durumunu ve Sultan’ın yeğenleriyle ilgili zaafını kendi çıkarları için kullanacak insanlar türer dört bir tarafta. Atahan ailesi için de bir dağılma sürecidir sanki bu... Bahar ve Efsun’un yolculuğu, herkesin hayatının yeni dönemini başlatacak, beklenmedik olaylara gebedir. İki kardeşi yakınlaştıran bu süreç, belki de her şeyin sonu demektir aslında! Tüm yerli ve yabancı dizi fragmanlarını izleyebileceğiniz Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder